دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1402 - 09:09

بازی‌های آسیایی هانگژو| ناکامی دختران ایران در تفنگ ۱۰ متر

بازی‌های آسیایی هانگژو| ناکامی دختران ایران در تفنگ ۱۰ متر
مسابقات تیراندازی بازی‌های آسیایی از امروز یکشنبه با برگزاری رقابت‌های تفنگ بادی ۱۰ متر زنان آغاز شد.
کد خبر : 869512

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مسابقات تفنگ بادی 10 متر زنان شرمینه چهل امیرانی، الهه احمدی و نجمه خدمتی نمایندگان ایران در این بخش بودند که از صعود به فینال و کسب مدال بازماندند.

در رده بندی نهایی شرمینه چهل امیرانی با ۶۲۸/۶ امتیاز در جایگاه یازدهم ایستاد، الهه احمدی و نجمه خدمتی هم با امتیاز ۶۲۶/۹ و ۶۲۰/۵ به ترتیب در رده‌های هفدهم و سی و هشتم قرار گرفتند. در این بخش ۵۹ تیرانداز حضور داشتند.

همچنین در بخش تیمی، تیم ایران با ترکیب الهه احمدی. نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی با امتیاز ۱۸۷۶ در میان ۱۴ تیم حاضر صاحب جایگاه هشتم شد.مسابقات تیراندازی بازی‌های آسیایی روز دوشنبه با برگزاری رقابت‌های تفنگ بعدی ۱۰ متر انفرادی و تیمی مردان پیگیری می‌شود.

 ناهماهنگی سیستمی و داوران در اعلام نتایج تفنگ تیمی زنان

در پایان مسابقات تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان و پس از اعلام نتایج به صورت سیستمی جایگاه تیم تفنگ بانوان کشورمان هشتم اعلام شد، اما در لیست اعلامی از سوی داوران ایران در رده هفتم قرار گرفت. این موضوع از سوی ناصر رسولی، سرپرست تیم تیراندازی کشورمان پیگیری شد و با توجه به ارجحیت نتیجه اعلام شده از سوی داوران، در نهایت تیم دختران ایران هفتم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته